sâmbătă, 17 octombrie 2009

Europa Vara 09 (part 1)

Am avut ocazia vara aceasta sa strabat Europa.

Asa ca pe 13 august, 6 dim eram in buc asteptand autocarul pt un circuit de 10 zile. Traseul il voi ilustra cu poze din tara si orasele prin care am trecut, unele vizitat. Prima destinatie era Budapesta. Chin!! aprox 12 ore in autocar pana am ajuns seara la hotelu din Budapesta.



Am plecat in aceasta adevarata aventura cu my long time friend Bia si cu Diana(colega de fac cu bia), care mi-a devenit prietena:). majoritatea colegilor de autocar....oamenii trecuti de vreo 50 de primavari/ierni/veri, de care va place.



Day 1 plecare buc-sosire Budapesta, seara, un hotel de 3 stele(cika) din marginea orasului.



In Ungaria, priveliste din autocar.... in satele lor am obs case din caramida, de chirpici nu am zarit nici una. Multa lume circula pe bicicleta, ca in Germania, Franta si Austria.




Hmda, deci poate sa fie si o injuratura scrisa acolo, ca nu inteleg ...tind sa cred ca e o simpla reclama, dar nu se stie..:)







Day 2
Am plecat dis de dim si am putut sa admiram capitala din autocar, la intoarcere aveam sa descoper partea veche a acestui oras.









continuarea in alta postare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu